Page 50 - BeeLife13
P. 50
Sosyal Medya
Kelebekleri İdeal Eş Tutkunları fark edilirler fakat genelde
edildikleriyle kalırlar çünkü bazen
Bir de ideal sevgili bulma, farkında olmadan onlarda bir
Hedef: varsa elde tutma taktikleri ve taktik kurbanı olmuşlardır
Fenomen olmak uygulayıcıları vardır. Akla zarar
Strateji: Beğenilecek yollar yöntemler... Mesela Peki Mutlu Sona Ne Gider?
fotoğraflar koymak en dokunaklısı, kendinden
Taktik: Beğenilecek vazgeçenler olabilir. Başka biri Hedefimize giden yolda hayata
olan yerlerden gibi görünüp her şeyini tek taşa geçirmemiz gereken yöntemleri
veya bir evet cevabına feda
sindirmek, özümsemek gerekir.
fotoğraflar koymak, edenler (hem kız hem erkek Hedefimizi gerçekten doğru
fotoğraflara için söylüyorum). Sineye çeken belirlersek, ona ulaştığımızda
açıklamalar ve mi, karşısındakini etkileyecek sonuçlarına hazırsak, stratejimizi
#hashtagler diye kredi çeken mi dersiniz? benimseyerek taktikleri hayata
eklemek vs. vs. vs. Ama haklarını yemeyelim, onlar geçirirsek mutlu sona gideriz.
diğerlerine göre kendilerini Doğru zamanda doğru hareketler
genelde ele vermezler. Bir çoğu başarıya götürür. Alt yapımız
Bu bölümde karşımıza sırf mutlu sona (!) ulaşır. Genelde hazırsa, birikimimiz tamsa,
çevresine ben de gittim, birinci dereceler tarafından değil sevgimiz varsa her zaman zaten
gördüm oraları demek için bir ikinci derece yakınlar tarafından zafer bizim.
check in uğruna mekanlara
gidenler çıkıyor.
Hiç sevmediği halde, sırf
ben de yedim demek için,
menüden o değişik isimli
yemeği seçip yiyenler, anın
tadını çıkarmak yerine kendini
o poz senin bu poz benimle
heba edenler... Bunu işe
dönüştürmüş ve takipçi
sayısı oldukça yüksek olan
kişiler arasından da çıkan
bu kelebekler, takipçiler
arasından da çıkabilir. Ait
olmak istediği sınıfın içinde
var olma “çabaları” taktiği...
50